Dag7 aanvulling - Reisverslag uit Melchingen, Duitsland van René Molen - WaarBenJij.nu Dag7 aanvulling - Reisverslag uit Melchingen, Duitsland van René Molen - WaarBenJij.nu

Dag7 aanvulling

Door: René

Blijf op de hoogte en volg René

26 Mei 2013 | Duitsland, Melchingen

Kennelijk is er gisteren een stuk niet geplaatst dus bij deze het vervolg....
Het zal wel aan mijn klimkapaciteiten liggen maar zelfs op het eind van een toch al niet vlakke dag vind ik mijn ritme en trek redelijk soepel mijn 30 kg aan fiets en bagage de 7% op.
BAM..!! denk ik bij me zelf. Eenmaal boven op het plateau zie ik en mooie landelijke omgeving en vind in het eerst volgende dorpje een slaapplaats in een gästehaus van de familie Hirlinger.
Gelukkig hebben ze hier in het dorp een goede italiaan zitten waar ik gretig een spaghetti bolognese naar binnen werk.Ook een glas koele witte Pino Grigio ontbreekt natuurlijk niet. Ik sluit af met een dubbele expresso en kuier terug naar het gästehaus om straks een deel van de finale te zien.
Bij de tweede helft trek ik het niet meer en doe het licht uit. Later hoor ik gejuich en maak op dat Bayern heeft gescoord. Na 120 kilometer en 1389 hoogtemeters is mijn dag op.....
Morgen hoop ik bij de Bodensee te komen.
Grüss gott.

  • 26 Mei 2013 - 18:20

    SSnol:

    Dank dank, rest is binnen.
    Misschien kwam het alleen bij mij niet door, want Aardewerk-Assepoester hadden het in hun reactie op jou bericht wel over de familie Hilfigger, heel vreemd dit alles.
    Wacht met groot verlangen je nieuwe avonturen af.
    Heil Lel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Actief sinds 24 Maart 2013
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 54006

Voorgaande reizen:

06 Februari 2022 - 27 Februari 2022

Andalusië

22 September 2017 - 20 Oktober 2017

Rondje Las Vegas

10 September 2016 - 12 Oktober 2016

New Zealand Roadtrip

17 Juli 2016 - 26 Juli 2016

Parijs 2016. Van lichtstad naar lichtstad

19 Mei 2013 - 09 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: