eerste dag - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van René Molen - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van René Molen - WaarBenJij.nu

eerste dag

Blijf op de hoogte en volg René

19 Mei 2013 | Nederland, Zutphen

Opeens was de dag aangebroken waar ik een dik jaar naar heb uitgekeken. Mijn fietsreis naar Rome stond op het punt te beginnen.Een voor een kwamen de jongens van de fietsgroep binnen.ze zijn gekomen mij uitgeleide te doen en in de richting van Beilen te brengen . Thomas zal ook meefietsen ! Opeens kwam mijn grote vriend Martin binnen en vertelde dat er een aantal mensen afscheid kwamen nemen. Ik nodigde hun uit om binnen koffie te nuttigen maar ik moest maar naar buiten komen.
De verrassing was enorm toen daar het hele voetbalelftal op de oprit stond compleet met bedrukt t-shirt en ballonnen....!
Pfff nog nooit vertoond en dat voor een reservelid!
Rond 08.45 zijn we gestart, ik op de Koga-Myata met 20 kg bepakking en de reis ging voorspoedig naar Beilen . Hier heb ik afscheid genomen en moet het vanaf nu alleen doen.
Toch in Spier gestopt voor koffie met appelgebak. Met een zacht briesje in de rug zoefde ik al snel door de prachtige Vechtstreek en over de Sallandse heuvelrug.
Nu, na ca 155 kilometer met een gemiddelde snelheid van ca 23 lig ik relaxed in een hotelletje in Zutphen. Moe maar voldaan over de eerste dag vallen de oogjes bijna toe. Toch wel weer een inspannende dag geweest.
Groet van een pelgrim..

  • 19 Mei 2013 - 21:20

    Boer Hans:

    Een lekkere start zeg, wat een opsteker zo te vertrekken!
    Goed te horen dat het voorspoedig gegaan is. Heb je de navi goed kunnen gebruiken?
    Moi
    Hans

  • 19 Mei 2013 - 21:27

    Theo En Sandra :

    Wat een prachtig "afscheid" en een mooi begin van een onvergetelijke reis! Wij wensen jou heel veel plezier en goed fietsweer! Succes, Rene x

  • 19 Mei 2013 - 21:28

    Liek:

    Goed begin is het halve werk! Je start vanochtend was supergezellig, met de jongens van je fietsgroep, peter met z'n leuke kadootje en de jongens van VVB een super start voor je dik 2400 Km voor de boeg. Eerste dag zit erop, goed gegaan en genoeg (!) km in de benen... lekker slapen lieverd, morgen weer op je ros voor de volgende etappe! We volgen je!! XXXX

  • 19 Mei 2013 - 21:42

    Herma Barghorn:

    Leuk dit reisverslag!! Weltrusten en veel fietsplezier alvast voor morgen!

  • 19 Mei 2013 - 22:04

    Ribootje:

    Eerder van bed vanmorgen en dat doe ik dan zonder te morren, want ja. .. Reneetje uitzwaaien doe je ook niet elke dag! Hoop dat Beem 3 je op deze manier een extra push heeft gegeven.
    Rust maar lekker uit en morgen weer fris op de fiets. Zet 'm op topper!

  • 19 Mei 2013 - 22:19

    Johanna En Harrie:

    wat een mooi begin om te vertrekken
    een mooi reisverslag
    we gaan je volgen
    petje af voor wat je onderneemt
    geniet ervan XXX

  • 19 Mei 2013 - 22:20

    Janny:

    Leuk je eerste verslag. Al 155 km in de benen. Goed hoor. Leuke foto's op facebook vanmorgen. Succes morgen en kijk al weer uit naar je volgende verslag.

  • 20 Mei 2013 - 11:24

    Floor:

    He Rene, ontzettend leuk dat je een blog bijhoudt. We volgen je op de voet!
    Groetjes Floor

  • 20 Mei 2013 - 19:38

    Cor:

    Hallo René,
    Heb je eerste reisverslag gelezen met een super afscheid uit Bedum.
    Je bent een kanjer en ik hoop dat alles verder goed met je gaat.
    Hartelijke groeten van Cor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Actief sinds 24 Maart 2013
Verslag gelezen: 502
Totaal aantal bezoekers 54195

Voorgaande reizen:

06 Februari 2022 - 27 Februari 2022

Andalusië

22 September 2017 - 20 Oktober 2017

Rondje Las Vegas

10 September 2016 - 12 Oktober 2016

New Zealand Roadtrip

17 Juli 2016 - 26 Juli 2016

Parijs 2016. Van lichtstad naar lichtstad

19 Mei 2013 - 09 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: